اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۸۱۱۲۸

«مالکوم» برای جانشینی «دمبله» نیامده است!

«مالکوم» برای جانشینی «دمبله» نیامده است!
خیلی‌ها خرید جدید بارسلونا را تهدیدی برای عثمانه دمبله می‏‌دانند و البته واقعیت این است که این بازیکن برای قوی‎تر شدن دمبله به تیم آمده نه جانشینی او.
۱۴:۰۰ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
وانانیوز|

آنالیز و مطالعه درباره پروسه خرید عثمانه دمبله هنوز ادامه دارد. فصل اول او در حالی گذشت که سه ماهش را مصدوم بود، باقی روزها هم گذشت تا او در تیم به هماهنگی برسد. این فصل می‌تواند همان زمانی باشد که هواداران بارسلونا از او انتظار دارند تا نشان دهد چرا برای خریدش رقمی هنگفت پرداخت شده است.

اما درست در زمانی که منتظر هستیم تا عثمانه دمبله خودش را نشان دهد، بارسلونا مهاجمی آینده‌دار و جدید به نام مالکوم به خدمت می‎گیرد. بازیکنی که می‎تواند از هر دو پایش استفاده کند، در تک‎به‎تک‌‎ها بدرخشد و گل بزند. این مالکوم است.

دمبله بازیکنی برای مسابقات طولانی است، از فضایی که در اختیارش قرار گیرد به بهترین شکل استفاده می‏‎کند، به خط حمله سرعت می‎دهد و نزدیک به خط دروازه حرکت می‏کند. اما مالکوم آمده تا مکمل او باشد. این تیم نیاز به دو بازیکن سطح اول دنیا داشت تا در زمین در کنار هم قرار گیرند. دو بازیکنی که هم در بازی‎های لیگ و هم در اروپا به یاری تیم بیایند.

تصور غلط این است که مالکوم آمده تا جای دمبله را بگیرد. مطمئن باشید بارسلونا این بازیکن را برای جانشینی ستاره گران‎قیمتش نیاورده است. او را آورده تا مکمل همدیگر شده و در کنار هم زوجی خطرناک را تشکیل دهند.

منبع: مهر
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین